مدیران و روسای روابطعمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های تابعه به آسیب شناسی و هدف شناسی در خصوص اطلاع رسانی در روابط عمومی ها پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به نقل از امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در این نشست مدیران و روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت و شرکت های خصوصی پالایشی ضمن بازدید از تاسیسات نفت در رابطه با مهمترین مسائل، چالشها و مباحث پیش روی روابط عمومیها تبادل نظر کردند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این نشست به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر اطلاعات و لزوم همگونی و همسانی با فرآیند اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: عملکرد روابط عمومی ها باید شفاف و سنجشپذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی ها بهعنوان یکی از بازوهای اصلی مدیریت، با شناسایی دقیق حوزه های مرتبط، برنامه ریزی و به شکل حرفهای برخورد کنند.
فاطمه کاهی افزود: هماهنگی روابط عمومیها و حرکت همراستا با خط مشیها و سیاستهای کلان و تعامل نزدیک با یکدیگر و استفاده از تجارب و خرد جمعی از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویهها مدنظر قرار گیرد.
در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی ها به بیان دیدگاهها، مسائل و چالشهای خود پرداختند.
بازدید از تاسیسات پالایشگاه نفت بندرعباس، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین پالایشگاه نفت پاسارگاد قشم از دیگر برنامه های این هم اندیشی بود که به میزبانی شرکت پالایش نفت بندر عباس برگزار شد.