مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در همایش روسای روابط عمومی مناطق بر ارتقا جایگاه روابط عمومی این شرکت در صنعت نفت کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مهندس علی احمدی پور در گردهمایی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت با روسای روابط عمومی مناطق دوازده گانه این شرکت، گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با حدود 15 هزار کیلومتر خط لوله انتقال نفت وظیفه تامین خوراک پالایشگاه ها و انتقال فرآورده های نفتی از مبدا تولید و همچنین بخش وارداتی را برعهده دارد.
احمدی پور با تاکید به نقش کلیدی این صنعت در تامین و انتقال نفت و فرآورده های نفتی کشور بیان کرد: اگر زیرساخت های انرژی با چالش مواجه شوند زنجیره تامین خوراک با مشکل جدی مواجه می شوند؛ بنابراین ضرورت دارد دغدغه ها و چالش ها با جدیت و هوشمندی بویژه در شرایط بحرانی رصد، ارزیابی و پیگیری شود و سناریوی منطبق با آن شرایط نگاشته شود.
وی با اشاره به عملکرد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مدیریت بحران تاکید کرد: این شرکت به فر اخور حوادث و اتفاقات؛ برنامه های از پیش تعریف شده ای در اختیار دارد که می تواند به مدیریت بحران کمک کند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان اینکه روابط عمومی در ساختار صنعت انتقال نفت اهمیت ویژه ای دارد، بیان کرد: تعامل و ارتباط موثر با مجاورین و همسایگان خطوط یکی از برنامه های مهم روابط عمومی های مناطق در صنعت انتقال نفت محسوب می شود که باید آن را در اولویت کاری خود قرار دهند تا در زمره فعالیت های مسئولیت های اجتماعی به خوبی ظاهر شوند.
وی تصریح کرد: افزایش تعداد کارکنان در بخش روابط عمومی بویژه در مناطق 12 گانه و ارتقاء ساختارهای سازمانی از لحاظ کمی و کیفی از جمله دغدغه های این شرکت محسوب می شود.
احمدی پور در بخش دیگر اظهارات خود به اهمیت اطلاع رسانی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به لزوم شفافیت و تسریع در روند اطلاع رسانی بویژه در شرایط بحرانی؛ روابط عمومی ها نقش مهمی دارند که باید جایگاهشان دراین خصوص تقویت شود.
صنعت نفت پیشتاز در عرصه ارتباطات
معاون مدیرعامل شرکت در ادامه جلسه با اشاره به قدمت ساختار روابط عمومی در صنعت نفت بیان کرد: صنعت نفت همیشه پیشتاز در این عرصه بوده است.
مهندس سلمان خزائی گفت: عملکرد و سختی کار همکارانمان باید در اقصی نقاط کشور به صورت گسترده و ملموس بازتاب داده شود و انعکاس این عملکرد باید از طریق روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند شرکت صورت گیرد.