پنجشنبه 28 شهریور 1398

شش دستاورد روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران رونمایی شد

ارسال به تلگرام
شش دستاورد روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران رونمایی شد

با حضور مهندس عرب یارمحمدی مدیر عامل شرکت  :

شش دستاورد روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران رونمایی شد


همزمان با دومین نشست فصلی سراسری روسای روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و با حضور مهندس عرب یارمحمدی مدیر عامل این شرکت ، شش فعالیت جدید روابط عمومی شرکت در حوزه های برنامه ریزی، رسانه ، انتشارات و تبلیغات و امور فرهنگی رونمایی و معرفی شد .

به گزارش روابط عمومي شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، محسن مومنی مشاور مديرعامل و سرپرست روابط عمومي شرکت در حاشیه این برنامه با اعلام این خبر گفت : با توجه به جايگاه روابط عمومي صنعت انتقال نفت ایران و ضرورت انعکاس فعالیت های انجام شده خوشبختانه با رويكردهاي جديدی که براي كيفي سازي فعاليتها در حوزه روابط عمومی در نظر داشتيم ، عليرغم همه محدوديتها با همکاری و همدلی روابط عمومی ستاد و مناطق توانسته ایم کار های بنیانی و جدیدی را در حوزه های مختلف بنیانگذاری کنیم .

 

مومنی : عرصه های کار روابط عمومی بسیار متنوع و نامحدود است

 

مومنی با بيان اينكه " برخی بر این باورند که  با توجه به بخشنامه هایی که اخیرا در حوزه های فرهنگی روابط عمومی صادر شده است کار روابط عمومی ها کاهش یافته است" تصریح کرد: به جرات می گویم سطح فعالیت های روابط عمومی شرکت  به وضوح افزایش یافته است .

سرپرست روابط عمومی در ادامه گفت : عرصه فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها بسیار متنوع و روز  به روز در حال افزایش است . تفکر سنتی خدمات محور بر این باور است که کار روابط عمومی فقط محصور به مراسم ، هدیه ، نمایشگاه و برخی فعالیتهای از این دست است . اینها همه خدمات حوزه روابط عمومی است که با توجه به رشد روز افزون نرم افزار ها و تکنولوژیهای جدید ارتباطی ، باید از محدودیت ایجاد شده با بخشنامه های صادره در زمینه کاهش هزینه ها به عنوان یک فرصت تاریخی برای تغییر در نگرش و فعالیتهای روابط عمومی استفاده کنیم .

مومنی در ادامه به اشاره به فعالیتهای خوبی که در یکسال گذشته در مسوولیت جدید خود روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران انجام شده است به برخی از دستاوردهای اخیر روابط عمومی شرکت اشاره کرد و گفت : اولين و مهمترين دستاورد ما در این شرکت ، برنامه مديريت استراتژيك است كه حاصل هشت ماه فعاليت آموزشي و همفكري و بحث و تبادل نظر جمعي از كارشناسان روابط عمومي شركت و يكي از اساتيد دانشگاهي است كه در آن بيانيه ماموريت، بيانيه چشم انداز، بيانيه ارزشها، اهداف استراتژيك، استراتژي هاي اولويت دار و طرحهاي اجرايي سه ساله شركت از سال 1398 تا 1400 به تفصيل بيان شده است.

محسن مومني در این باره گفت: در اين برنامه خوشنامي سازماني، شادابي سازماني، تصميم سازي، روابط عمومي هوشمند و همجواران مطلع و آگاه پنج هدف استراتژيك روابط عمومي عنوان شده است و علاوه بر استراتژي اصلي مطالعات اجتماعي، ‌برنامه ريزي، ارتباط با رسانه ها، ارتباط با كاركنان، ارتباط با مديران و ارتباط با جامعه با 16 زيرشاخه تبيين شده كه با تصويب مفاد اين برنامه در هيات مديره به زودي ابلاغ خواهد شد.

وي توليد و انتشار كتاب سيلنامه را دومين دستاورد روابط عمومي ذكر كرد و گفت: در اين كتاب مستندات اقدامات جهادي امداد و مقابله با سيل نوروزي سال جاري جمع آوري و منتشر شده است. اين كتاب مشتمل بر 19 سرفصل مختلف با عناويني چون آن روي سكه هفت سين، مناطق بحراني،‌درگير و معين، سيل در پايتخت نفت؛ خوزستان، سيل در سرزمين اساطيري لرستان، سيل در خطه سبزپوش طبرستان، سيل در سرزمين تمدنهاي تاريخي غرب، سيل در درالخلافه تهران، سيل در خاستگاه تمدن فارس، سيل مهرباني در نصف جهان و ... است.

سرپرست روابط عمومی به نشريه الكترونيكي صانا به عنوان دستاورد سوم روابط عمومي اشاره كردو گفت: اين نشريه به عنوان نشريه تخصصي روابط عمومي است كه تاكنون سه شماره از آن به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي، عيد نوروز و سيل بهار 98 منتشر شده و چهارمين شماره آن به مناسبت نوزدهمين سالروز تاسيس شركت به زودي منتشر مي شود.

مومني كتاب قلمرو زاگرس را از ديگر دستاوردهاي روابط عمومي برشمرد و گفت:‌ اين كتاب به صورت سفرنامه از منطقه غرب توسط يكي از بهترين نويسندگان عرصه ادبيات تهيه شده و قرار است كه با هدف معرفي مناطق در 11 منطقه ديگر شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران هم ادامه يابد.

سرپرست روابط عمومي ديگر دستاورد روابط عمومي را "طرح تصويرسازي شهدا" نام برد و تاكيد كرد: با توجه به ضرورت توليد آثار هنري در زمينه 8 سال دفاع مقدس و به خصوص معرفي شهداي شركت، طرح تصويرسازي 28 شهيد بزرگوار اين شركت توسط يكي از هنرمندان بنام اين حوزه انجام شد كه چندي پيش كار طراحي و نقاشي آن پايان و از تصاوير آنان در فضاي مجازي رونمايي شد.

مومني در خصوص طرح پويش هواداران زمين به عنوان آخرين دستاورد روابط عمومي اظهار داشت: اين طرح يكي از ابتكارات خلاقانه روابط عمومي شركت با محوريت روابط عمومي منطقه فارس است ادامه داد: پویش محیط زیستی هواداران زمین در نظر دارد ضمن ارائه راهکارهای ساده و عملی برای حفاظت از محیط زیست، اقدامات صورت گرفته توسط روابط عمومي را به عنوان الگو به جامعه معرفی کند، که این اقدام ضمن ایجاد بستری مناسب برای فرهنگ سازی می تواند چهره ی دیگری از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را به عنوان حامی محیط زیست به جامعه معرفی کند.

مومنی در پایان با ابراز تشکر از نوع نگاه ویژه مهندس عرب یارمحمدی به حوزه روابط عمومی و انتظارات بیش از پیش ایشان خبر داد : طرحها و برنامه های مهم و ارزشمند دیگری در روابط عمومی های ستاد و مناطق دوازده گانه این شرکت در حال انجام و تولید است که در آینده معرفی و اطلاع رسانی خواهد شد .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو به تفكيك مناطق در حال حاضر در دسترس نیست